מגזין "מצודה"-נתוני הפצה

א. תפוצה

המגזין מופץ בכ-1500 עותקים בתפוצה מודפסת ולמעלה מ 10,000 מנויים במגזין הדיגיטאלי.

ב. הפצה

למגזין שני מסלולי הפצה עיקריים:

  1. דיוור ישיר למקבלי החלטות ומעצבי דעת קהל במוסדות, גופים, ארגונים וחברות בתחומי האבטחה והשמירה בישראל.
  2. מנויים שנתיים למגזין בפורמט המודפס.
  3. רשימת תפוצה דיגיטאלית .

 

ג. פוטנציאל הגעה (REACH) וחשיפה

קהל העוסקים בתחום האבטחה בישראל נאמד בלמעלה ממאה אלף איש באופן ישיר מהם מעל 12,000 מנהלים בדרגים השונים ממפקח ועד מנב"ט. המגזין פונה לכלל תחומי ומגזרי האבטחה על שלל תחומיו והתמחויותיו. מבדיקתנו עולה כי כל עותק בודד של המגזין נקרא ע"י לפחות 4-3 אנשים!

ד. קהלי היעד

1. בעלי תפקידים בכירים במוסדות, גופים, ארגונים העוסקים בנושאי אבטחה בארץ ובעולם .

2. מנהלי מחלקות ביטחון וקב"טים בגופים וחברות ממשלתיות, בחברות פרטיות, בחברות אבטחה ושמירה,

    ברשויות מוניציפאליות, במערכת הביטחון ועוד.

3. בתי הספר להכשרת מאבטחים, מכללות להכשרת מנהלי אבטחה מתקני אימונים, מטווחים ומדריכי ירי.

4. אנשי טכנולוגיה – יועצים, סוקרים, מתכננים , אינטגרטורים,מתקינים, יבואנים, יצואנים וכדומה

5. בעלי מקצוע בתחום אבטחת מיידע, חקירות, פוליגרף, גרפולוגיה, פסיכולוגיה ארגונית ועוד.

ה. פרופיל קהל היעד

1. גברים ונשים מגיל צבא ועד בכלל

2. הכנסה בינונית ומעלה (8000-24,00 ₪ )

2. השכלה – תיכונית ומעלה.

4. סגנון חיים (Life Style) -  לקהל היעד של "מגזין מצודה " סגנון חיים מאופיין ומובחן. מדובר באנשים המעדיפים ג'יפים או רכבי שטח, הן לצורך עבודתם והן בשעות הפנאי שלהם. אלו אנשים הלובשים בגדים בסגנון מסוים (בגדי Outdoorוטבע), עונדים שעונים ספורטיביים, משתמשים בטלפונים סלולאריים מתקדמים ב-GPSועזרים אלקטרוניים אחרים. בשעות הפנאי שלהם הם בדרך כלל עוסקים בסוגי ספורט. זהו קהל התופס עצמו כ"גברי" ואף מצ'ואיסטי משהו,קהל הצורך מזון ומשקאות מסוג מסוים כדוגמת מסעדות בשרים , משקאות חריפים ומוצרי טבק איכותיים. רבים הם אנשי קבע לשעבר במגוון זרועות הביטחון ורבים מהם משרתים במילואים בתפקידי פיקוד.